Edu messil sõltub 100%-liselt messile minevast ettevõttest, seetõttu tasub meeles pidada järgmist:
- Messil osalemise ettevalmistustega alusta vähemalt kuus kuud enne messi algust.
- Kui sa pole kindel, kas oled valinud osalemiseks õige, s.o sobivaima sihtgrupiga messi, pea nõu spetsialistidega.
- Vali välja ettevõtted, kellega tahad kontakti saavutada ja saada välja kutsed kohtumiseks messil.
- Kutsete saatmisel arvesta asjaoluga, et kohale tuleb vaid ca 20% kutsututest.
- Koosta endale messi ajaks tegevusplaan, mis sisaldab lisaks ostjatega kohtumistele ka konkurentide külastamist eesmärgiga turgu paremini tundma õppida.
- Kui eeltöö on tegemata, osale messil külastajana, mitte aga oma ekspositsiooniga.
- Kirjuta üles iga messil saadud kontakt, et saaksid analüüsida tulemusi.
- Kontakteeru vajadusel ostjaga kohe pärast messi.
- Lõpeta messil osalemine alati tulemuste analüüsiga (nt millised olid klientide kommentaarid hinna ja toote kohta, mida tegid konkurendid paremini, milline oli konkurentide toote hinna ja kvaliteedi suhe).
- Kui mess läks halvasti, ära süüdista messi organisaatoreid, vaid otsi vigu oma tootes, hinnapoliitikas või müügistrateegias.
- Järgmist messi ette valmistades võta tehtud analüüsi põhjal õppust eelnevatest vigadest ning vastavalt sellele muuda osalemise strateegiat.